Women

Κωνσταντία Χρυσοστόμου: Μύθοι και πραγματικότητες για τον ήλιο και το πρόσωπο

By  | 

Η προστασία από τον ήλιο, ξέρουμε όλοι πλέον καλά, ότι είναι απολύτως απαραίτητη. Πολλές φορές όμως, νομίζουμε ότι προστατευόμαστε από τον ήλιο ενώ στην πραγματικότητα είμαστε και πάλι εντελώς εκτεθειμένοι και επιρρεπείς λόγω άγνοιας. Δείτε ποιοι είναι οι μύθοι και ποιες οι πραγματικότητες όσον αφορά την προστασία σας από τον ήλιο. Η Κωνσταντία Χρυσοστόμου αναλύει με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο που αν θέλουμε να διατηρήσουμε ένα υγειές δέρμα στο πρόσωπο μας χωρίς προβλήματα. Θα πρέπει να κρατήσουμε σημειώσεις.

  • Δεν χρειαζόμαστε αντιηλιακό νωρίς το πρωί.

Οι ώρες υψηλού κινδύνου είναι από τις 10:00- 14:00 και αν φροντίζετε να κάνετε τις εξωτερικές σας δουλείες νωρίς το πρωί, αυτό δεν σας κρατά απόλυτα προφυλαγμένους από τον ήλιο. Οι ακτίνες UVB είναι πιο έντονες από τον Απρίλιο ως τον Οκτώβριο και οι ακτίνες UVA υπάρχουν όποτε υπάρχει φως έξω, ακόμη και νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα ή ακόμα και τις συννεφιασμένες μέρες. Οι UVA εισχωρούν βαθιά στην επιδερμίδα και συντελούν στην εμφάνιση καρκίνου του δέρματος, γι’ αυτό μην αμελείτε ποτέ το καπέλο και το αντιηλιακό σας.

  • Αν φοράμε αντιηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας νιώθουμε πλήρη προστασία από τον ήλιο

Όταν αγοράζετε από την αισθητικό σας το αντιηλιακό σας με τον υψηλότερο δείκτη προστασίας αισθάνεστε σίγουροι ότι έχετε κάνει την καλύτερη επιλογή. Η διαφορά όμως στην προστασία που παρέχουν τα αντιηλιακά με υψηλότερο δείκτη προστασίας, είναι μικρή. Αυτό που πρέπει να κοιτάτε δεν είναι τόσο ο υψηλός δείκτης προστασίας, αλλά αν είναι αντιηλιακό που προσφέρει προστασία και από UVA και από UVB ακτίνες. Επιπλέον, το αντιηλιακό μας χρειάζεται περίπου 30 λεπτά να απορροφηθεί και να αρχίσει να μας προστατεύει, άρα να φροντίζετε να το φοράτε πριν εκτεθείτε στον ήλιο. Η διάρκεια ενός αντιηλιακού με δείκτη προστασίας 50% μας προστατεύει για περίπου 3 ώρες άρα είναι σωστό να επαναλαμβάνετε την χρήση του στην επιδερμίδα σας το αργότερο κάθε 2 ώρες. Και φυσικά αν είστε στην θάλασσα, συχνότερα, ασχέτως αν το αντιηλιακό σας γράφει “water resistant”. Κάθε φορά που βουτάτε στο νερό και σκουπίζεστε χάνει μέρος της προστασίας του.

  • Αν φοράμε καπέλο προστατεύει το πρόσωπό μας

Το καπέλο μπλοκάρει τις ακτίνες που έρχονται κατευθείαν από ψηλά, όχι όμως αυτές που αντανακλώνται από το έδαφος. Η αντανάκλαση στο νερό, την άμμο αλλά και το χιόνι είναι αρκετή ώστε να προκαλέσει ζημιά. Γι’ αυτό συνίσταται να φοράτε σίγουρα το αντιηλιακό σας, γυαλιά ηλίου αλλά και το καπέλο σας.

  • Χρειαζόμαστε τον ήλιο για την σύνθεση της βιταμίνης D.

Η βιταμίνη D κρατά τα οστά μας γερά και βοηθά στην καύση του λίπους και ο ήλιος είναι η σημαντικότερη πηγή της. Όταν ερχόμαστε σε επαφή με τον ήλιο, με αυτόν συνθέτει ο οργανισμός μας τη βιταμίνη D. Δυστυχώς όμως ο ήλιος δεν αποτελεί το σωστό τρόπο παραγωγής της βιταμίνης σε επάρκεια. Χρησιμοποιείστε τον ήλιο ως ένα βαθμό και στη συνέχεια να διατηρείτε υγιή τα επίπεδα της βιταμίνης D μέσω της διατροφής σας.

  • Ο ήλιος εξαφανίζει τα σημάδια από τα σπυράκια

Στην πραγματικότητα αυξάνει την παραγωγή λίπους των κυττάρων προκαλώντας ακμή. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να καθαρίζετε το πρόσωπό σας σε καθημερινή βάση με προϊόντα oil free και εξειδικευμένα προϊόντα ακμής. Αξίζει να τονιστεί ότι τα δέρματα με ακμή πρέπει να χρησιμοποιούν άλλες φόρμουλες αντιηλιακού, σχεδιασμένες ειδικά γι’ αυτό το πρόβλημα.

  • Το αντιηλιακό το βάζουμε μόνο το καλοκαίρι

Η ακτίνα του ήλιου UVB, η οποία ευθύνεται για το κάψιμο της επιδερμίδας μας είναι πιο ισχυρή το καλοκαίρι. Η UVA που ευθύνεται για την φωτογήρανση, δηλαδή γήρανση του δέρματος από το φως του ήλιου, είναι παρούσα όλο το χρόνο και είναι αυτή που δημιουργεί τις ζημιές στα βαθύτερα στρώματα της επιδερμίδας και έτσι προκαλεί τη φωτογήρανση. Άρα συνίσταται όλο το χρόνο να χρησιμοποιείται τα σωστά αντηλιακά.

Ευχαριστίες στο contstantiabeatuy.spa