Health & Fitness

Tips για επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι!

By  | 

Προλαβαίνεις…

Για άµεση ανακούφιση µπορείς να πιεις χαµοµήλι, αφέψηµα µε βάση τον βασιλικό, το κύµινο ή τον µάραθο. Άλλα βότανα που βοηθούν είναι ο γλυκάνισος, ο οποίος έχει ήπια καθαρτική δράση, το αφέψηµα ρίγανης και µέντας, που ηρεµούν το έντερο, ενώ η ρίγανη λειτουργεί και κατά της διάρροιας.

Για ακόµα περισσότερη ενίσχυση της πεπτικής λειτουργίας, µπορείς να παίρνεις προβιοτικά µετά το βραδινό γεύµα. Τα προβιοτικά θα φροντίσουν την καλή λειτουργία του πεπτικού σωλήνα και τη συνολική διαδικασία της χώνεψης. Η λήψη τους µπορεί ακόµα να γίνεται και πριν από κάθε γεύµα, µε τα ίδια ευεργετικά αποτελέσµατα.

Για την καλή λειτουργία του πεπτικού, συνιστάται να πίνουµε 1,5-2 λίτρα νερό την ηµέρα. Επιπλέον, το νερό αποτελεί απαραίτ ητο συστατικό που βοηθά τις φυτικές ίνες να δράσουν στο έντερο.

Το κακάο, που βρίσκεται σε µεγάλες ποσότητες στη σκούρα σοκολάτα, είναι καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες προάγουν την υγιή πέψη. Η καλύτερη στιγµή της ηµέρας να φας τα φρούτα της ηµέρας είναι 30΄ πριν από το πρωινό σου γεύµα. Η αλήθεια είναι ότι τα φρούτα χωνεύονται εύκολα, µόνο όταν καταναλώνονται µόνα τους. Όταν καταναλώνονται µε άλλες τροφές, «κάθονται» στο στοµάχι περισσότερο, το οποίο οδηγεί σε δυσάρεστες ζυµώσεις, αέρια, πρήξιµο και δυσπεψία.

Σύµφωνα µε έρευνες, η εβδοµαδιαία συµµετοχή των ασθενών µε ευερέθιστο έντερο σε χορωδία φάνηκε ότι τους ανακουφίζει από τον πόνο και τα υπόλοιπα συµπτώµατα.

 

 

 

Πηγη: youweekly