Celebrities

Κατερίνα Στικούδη: Το πρόγραμμα διατροφής, τα «πρέπει» και τα «μην»…

By  | 

Έτσι διατηρεί το καλλίγραμμο κορμί της…

Η ισορροπημένη διατροφή χωρίς υπερβολές και η σκληρή προπόνηση είναι απαραίτητα ακόμη και για μια γυναικά σαν την Κατερίνα Στικούδη, έτσι ώστε να είναι πάντα σε φόρμα.

Το καλοκαίρι είναι «προ των πυλών» και οι εξορμήσεις στις παραλίες με τα αποκαλυπτικά μπικίνι έχουν ήδη ξεκινήσει. Δείτε το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί και τι αποφεύγει. Αν ακολουθήσεις σωστά τις συμβουλές της θα δεις σίγουρα αποτελέσματα!

Πρωινό

1 χυμός, 1 τοστ ή δημητριακά με μέλι ή 1 μεγάλη φρουτοσαλάτα ή 1 smoothie με γιαούρτι, γάλα και φρούτα.

Δεκατιανό
1 μπάρα δημητριακών ή 1 φρούτο.

Μεσημεριανό
Λαδερό ή κοτόπουλο ή ψάρι με ένα μπολ πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη χωρίς πολύ λάδι.

«Αποφεύγω το ψωμί, και δεν πίνω πολύ νερό ταυτόχρονα με το γεύμα. Συνοδεύω το μεσημεριανό μου με μία από τις παραπάνω σαλάτες και φυσικά τα αγαπημένα μου μανιτάρια πλευρώτους», αναφέρει.

Απογευματινό
1 γιαούρτι με αμύγδαλα και αποξηραμένα φρούτα.

Βραδινό
Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα.

«Αν είμαι σπίτι, θα φάω περίπου όπως και το μεσημέρι. Μία μερίδα από το φαγητό της ημέρας και μία σαλάτα. Γενικά, αποφεύγω τα τηγανητά το βράδυ. Αν είμαι έξω θα επιλέξω ένα μενού πρωτεΐνης, γιατί ακόμα κι αν φάω πολύ αργά δεν αποθηκεύεται ως λίπος στον οργανισμό», τονίζει χαρακτηριστικά.

Do
-Μην αμελείς το πρωινό
-Μην τρως βραδινό μετά τις 9
-Πίνε άφθονο νερό (2 με 3 λίτρα την ημέρα)
-Πες «όχι» στα αναψυκτικά

-Κοιμήσου σωστά
-Αλκοόλ με μέτρο

Don’t
-Ψωμί
-Φρούτα και υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
-Λιπαρά
-Τηγανητά
-Γλυκά

  Πηγή: youweekly