Fashion

Moschino TV – H&M New York Fashion Show: Celebrities, Supermodels και Εκπλήξεις

By  | 

Οι Paris Jackson, Frances Bean Cobain και Miles Richie έδωσαν το παρών εχθές το βράδυ, 24 Οκτωβρίου στην Νέα Υόρκη, στο γεμάτο ενέργεια show και στο after-party της συλλογής Moschino TV H&M.

Η H&M και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Moschino, Jeremy Scott, προσκάλεσαν celebrities, διεθνείς συντάκτες και influencers σε μια συναρπαστική επίδειξη μόδας, με τις γιγαντοαφίσες του σκηνικού να φωτίζονται όπως η Times Square στη Νέα Υόρκη!

Ανάμεσα στα μοντέλα που περπάτησαν στην πασαρέλα βρέθηκαν οι αδερφές Hadid, φορώντας κομμάτια από τη συλλογή, ενώ η θρυλική Naomi Campbell έκλεισε το show. Οι Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha και Bebe Rexha, βρέθηκαν στην πρώτη σειρά ντυμένες με looks της συλλογής. Τα μοντέλα ανέβηκαν στην πασαρέλα από μια σκάλα street style, με σαφείς αναφορές σε ένα παλιό NewYork musical.

Naomi Campbell

«Η συλλογή Moschino TV H&M είναι ένα δώρο στους fans μου – ήθελα να τους δώσω την πιο Moschino συλλογή που έγινε ποτέ. Προσπάθησα να συμπεριλάβω όλα τα στοιχεία που θα περίμενε να δει κανείς σε ένα show μου: υψηλή ραπτική με έμπνευση από καρτούν σε συνδυασμό με street wear αισθητική, γεμάτη με αμέτρητα αστραφτερά αξεσουάρ σε στυλ hip hop, για να δημιουργήσω ένα εντελώς Moschino look», αναφέρει ο Jeremy Scott, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του οίκου Moschino.

«Διασκεδάσαμε τόσο πολύ καθώς μεταφερθήκαμε στον Moschino κόσμο του Jeremy κατά τη διάρκεια του show για την παρουσίαση της συλλογής Moschino TV H&M. Όλα τα κομμάτια που είδαμε εξέπεμπαν την αισιοδοξία, το χιούμορ και τη χαρά που διαπνέει όλη τη συλλογή», δηλώνει η Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor της H&M.

Jeremy Scott and Ann-Sofie Johansson

Η θρυλική make-up artist Pat McGrath, δημιούργησε το beauty look για το show χρησιμοποιώντας προϊόντα από τη συλλογή H&M Beauty. Για να αναδείξει τη συλλογή, το make-up look είχε έντονο δυναμισμό και γκλάμουρ, εστιάζοντας σε γραμμικό liner με καμπύλες για τα μάτια και πρόσωπο που ακτινοβολεί.

Μόλις ο Jeremy έκανε την υπόκλισή του για το κλείσιμο του fashion show, οι γιγαντοαφίσες που περιέβαλαν την πασαρέλα ανασηκώθηκαν, αποκαλύπτοντας στα decks τον βραβευμένο με Grammy παραγωγό και καλλιτέχνη, Diplo, έτοιμο να δώσει το έναυσμα για την έναρξη του πάρτυ. Την ίδια στιγμή αποκαλύφθηκε το exclusive Moschino TV H&M pop-up store, δίνοντας στους καλεσμένους τη δυνατότητα να είναι οι πρώτοι που θα αποκτήσουν ένα κομμάτι της συλλογής.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να μπουν κυριολεκτικά “μέσα” στον κόσμο της συλλογής και να τη βιώσουν μέσα από μία μοναδική εμπειρία augmented reality. Οι καλεσμένοι φόρεσαν τις ειδικές μάσκες Magic Leap One και μπήκαν σε μια γιγάντια τηλεόραση για να βιώσουν τη συνεργασία με έναν εντελώς καινούριο τρόπο. Όλες οι τεχνολογικές εφαρμογές δημιουργήθηκαν από τη Warpin Media.

Η συλλογή Moschino TV H&M συνδέει μοναδικά την ενέργεια του δρόμου, με την ποπ κουλτούρα, τη λάμψη, την παιχνιδιάρικη διάθεση και το χιούμορ. Ο Jeremy Scott, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Moschino, δημιούργησε μια συλλογή για γυναίκες και άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ, καθώς και μερικά κομμάτια αποκλειστικά για σκύλους.

Η συλλογή θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα της Η&Μ παγκοσμίως, καθώς και online, στις 8 Νοεμβρίου.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες και βίντεο:

 

Φωτογραφίες από H&M Media Image Gallery