Celebrities

Κυπριακή tv: Οι τρεις «μαγικές» κινήσεις του ΑΝΤ1…Τα νούμερα τηλεθέασης μίλησαν

By  | 

Ο ΑΝΤ1 δυναμικά στη νέα σεζόν, με τρεις επιτυχημένες κινήσεις στις ώρες υψηλής τηλεθέασης, διασφαλίζοντας με το «καλημέρα σας» την πρωτιά, τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στις ηλικίες 18-54, που χαρακτηρίζονται ως «το δυναμικό κοινό», το οποίο ενδιαφέρει περισσότερο τον διαφημιστικό κόσμο και ως εκ τούτου τους τηλεοπτικούς σταθμούς, που διεκδικούν τα έσοδα από τη διαφημιστική πίτα. 

Οι τρεις «μαγικές» κινήσεις του ΑΝΤ1 ήταν: Η πρώτη, που ισοδυναμεί με κίνηση ματ, ότι φύλαξε από την περσινή σεζόν την πιο επιτυχημένη κωμική σειρά του ΑΝΤ1 Ελλάδος «ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ» και την έριξε φέτος σε καθημερινή μετάδοση, στην πιο κρίσιμη ζώνη, αμέσως μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Όπως ήταν και το ζητούμενο, η σειρά απογείωσε τον ΑΝΤ1 σε εκείνη τη ζώνη, κάνοντας κατά μέσο όρο τις τρεις πρώτες εβδομάδες το εκπληκτικό 29% στο δυναμικό κοινό και 21% στο σύνολο, κερδίζοντας κατά κράτος όλες τις σειρές και εκπομπές που παίζουν απέναντί της στα άλλα κανάλια.

Η δεύτερη κίνηση ήταν η θεαματική βελτίωση της κυπριακής κομεντί «ΕΣΥ, ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΟΥ!» η οποία παρουσίασε αντίστοιχα σημαντική άνοδο στην τηλεθέασή της, καταλαμβάνοντας άλλοτε την πρώτη κι άλλοτε τη δεύτερη θέση, κάνοντας κατά μέσο όρο 20,3% στο δυναμικό κοινό και 16,5% στο σύνολο του κοινού, τις πρώτες δύο εβδομάδες προβολής της, στις 10:15 το βράδυ.

Η τρίτη επιτυχημένη κίνηση του ΑΝΤ1 ήταν η τοποθέτηση στην κρίσιμη ζώνη πριν από το κεντρικό δελτίο της νέας ελληνικής κωμικής σειράς «ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ» η οποία ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, διασφαλίζοντας για τον ΑΝΤ1 την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό, την ώρα που μεταδίδεται, με μέσο όρο 19,5%. Στο σύνολο του κοινού, παρόλο που με το 13,1% δεν ήταν πρώτη, ήταν ωστόσο πολύ κοντά στις σειρές του ανταγωνισμού, επιτρέποντας στον ΑΝΤ1 να διατηρεί ισορροπίες, προκειμένου να εξασφαλίσει την πρωτιά τις πρώτες κρίσιμες εβδομάδες της νέας σεζόν.

Ο ΑΝΤ1 θα εντάξει ακόμη στο prime time του το σώου του Μιχάλη Σοφοκλέους «CASA DE MIKEL» τα Σάββατα και το σούπερ τάλεντ σώου του ΑΝΤ1 Ελλάδος «THE FINAL FOUR» τις Κυριακές, καθώς και την ήδη επιτυχημένη από τα προηγούμενα χρόνια σειρά «LA PASTA POMILώR» τις Δευτέρες και τις Τρίτες στις 9:20. Αναμένεται επίσης να εντάξει και την σειρά εποχής «ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ» που αρχίζει τέλος του Σεπτέμβρη στον ΑΝΤ1 Ελλάδος.

Από τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου μέχρι χτες Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου ο ΑΝΤ1 ήταν πρώτος σε τηλεθέαση, με μέσο μερίδιο 18,7% στο δυναμικό κοινό και 14,5% στο σύνολο του κοινού.

ALPHA δεύτερος

Στη δεύτερη θέση του δυναμικού κοινού και του συνόλου ήταν ο ΑLPHA, ο οποίος ωστόσο στόχευε φέτος ψηλότερα. Η σειρά των Ανδρέα Γεωργίου και Κούλλη Νικολάου «8 ΛΕΞΕΙΣ», κλείστηκε για την Κύπρο από τον ALPHA, παρόλο που στην Ελλάδα παίζει στο SKY, με την ελπίδα ότι θα έδινε ένα πολύ δυνατό prime time στο κυπριακό κανάλι. Παρόλα αυτά η σειρά κινήθηκε σε μέτρια μέχρι στιγμής νούμερα, με μέσο όρο 13,1% στο δυναμικό κοινό και 14,1% στο σύνολο, μένοντας πίσω από τις αντίστοιχες εκπομπές του ΑΝΤ1 και του OMEGA. Η δεύτερη σειρά των ιδίων δημιουργών, τα «ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ», ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα με καλύτερες επιδόσεις από τις «8 ΛΕΞΕΙΣ», στη ζώνη πριν από το κεντρικό δελτίο, με 19% στο δυναμικό κοινό, δηλαδή πολύ κοντά στο «ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ» του ΑΝΤ1 και με καλύτερες επιδόσεις από αυτό στο σύνολο του κοινού, στο οποίο έκανε μέσο όρο 14,3%. H καλύτερη σε επίδοση σειρά του ALPHA είναι μια σειρά του ΑΝΤ1 Ελλάδος, η οποία παίζει από την προηγούμενη σεζόν στις 6:30 το απόγευμα. Πρόκειται για τη «ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ», ο δεύτερος κύκλος της οποίας ξεκίνησε την περασμένη Δευτέρα, με μέσο όρο μέχρι χτες 28,1% στο δυναμικό κοινό και 23,7% στο σύνολο του κοινού.

O ALPHA θα εντάξει ακόμη στο prime time του το γνωστό επιτυχημένο σώου του Λούη Πατσαλίδη τις Παρασκευές και τη νέα εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους «Soundtrack of Love» τις Κυριακές. Από τη Δευτέρα θα ξεκινήσει επίσης, αμέσως μετά το κεντρικό δελτίο, η κυπριακή σειρά του σταθμού «Η ΦΑΜΙΛΙΑ», η οποία θα μεταδίδεται σε πρώτη μετάδοση από Δευτέρα μέχρι Τετάρτη, μια σειρά η οποία έπαιξε και στην προηγούμενη σεζόν, με γενικά μέτρια επίδοση στην τηλεθέαση.

Από τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου μέχρι χτες Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου ο ALPHA διασφάλισε τη δεύτερη θέση, με μέσο μερίδιο 14,5% στο δυναμικό κοινό και 13,8% στο σύνολο του κοινού.

OMEGA

Ο OMEGA διασφάλισε πολύ καλές επιδόσεις τηλεθέασης στο prime time του, τέσσερις ημέρες της εβδομάδας, με το «GREECE’S NEXT TOP MODEL» του ελλαδικού STAR,  που έκανε μέσο όρο 21% στο δυναμικό κοινό και 17,3% στο σύνολο και με το X-FACTOR του ελλαδικού OPEN, με 18,3% στο σύνολο του κοινού και 18,6% στο σύνολο του κοινού. «Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ» που παίζει πριν από το κεντρικό δελτίο κάνει νούμερα της τάξεως του 18,5% στο δυναμικό κοινό, που του διασφαλίζει εκείνη την ώρα πρωτιά, αλλά στο δυναμικό κοινό πέφτει στο χαμηλό 12,5%.

Με χαμηλές έως πολύ χαμηλές επιδόσεις στο υπόλοιπο του πρόγραμμα, ο OMEGA, από τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου μέχρι χθες Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου, εξασφάλισε την τρίτη θέση στο δυναμικό κοινό, με μέσο όρο 11,4% και την τέταρτη θέση στο σύνολο του κοινού με το ίδιο ακριβώς μερίδιο (11,4%), με μόλις 0,2% διαφορά από το τρίτο SIGMA.

TO SIGMA

Το SIGMA μοιάζει να είναι μέχρι στιγμής … ο πιο αδύναμος κρίκος, αφού δεν του βγήκε απολύτως τίποτα και ιδιαίτερα στο δυναμικό κοινό είναι χαμένος στο διάστημα. Η καινούρια κωμική σειρά εποχής «ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΘΚΕΙΕ ΠΑΠΑ» που ξεκίνησε μετά τις ειδήσεις, έκανε μέσο όρο 11% στο δυναμικό κοινό και 13,8% στο σύνολο με πολλές προοπτικές για ακόμη μεγαλύτερα νούμερα, ενώ ακόμα και η Γαλάτεια, που έδινε στο σταθμό υψηλή τηλεθέαση τα προηγούμενα χρόνια, στο σύνολο του κοινού, κατέβηκε φέτος στο 14,7% στο σύνολο του κοινού ενώ καταποντίστηκε κυριολεκτικά στο 7,6% στο δυναμικό κοινό.

Περιμένοντας ουσιαστικά μόνο το «VOICE» να έρθει από το SKY, με την ελπίδα ότι αυτό μπορεί να του αυξήσει κάπως την τηλεθέαση, το SIGMA ήταν τρίτο σε τηλεθέαση στο σύνολο του κοινού, με 11,6% αλλά καταποντίστηκε στην τέταρτη θέση στο δυναμικό κοινό με μέσο μερίδιο 8,9%.

Η μάχη της τηλεθέασης απλά μόλις άρχισε…

Συνοπτικά, στις πρώτες 11 μέρες, από τις 8 Σεπτεμβρίου μέχρι χτες, η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό έδωσε τα εξής μερίδια: Στο δυναμικό κοινό, ΑΝΤ1 18,7%, ALPHA 14,5%, OMEGA 11,4%, SIGMA 8,9%, ΡΙΚ1 4,1%, ΡΙΚ2 8% και στο σύνολο του κοινού, ΑΝΤ1 14,5%, ALPHA 13,8%, SIGMA 11,6%, OMEGA 11,4%, ΡΙΚ1 8,7%, ΡΙΚ2 2,1%.

Τα πιο πάνω στοιχεία αφορούν μόνο τις πρώτες ημέρες της νέας σεζόν, αλλά η μάχη της τηλεθέασης θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση ως το τέλος, δηλαδή μέχρι τον Ιούνιο του 2020. Αναμένουμε εξάλλου να δούμε και πώς θα αλλάξουν τα πράγματα όταν θα ξεκινήσει και το ΡΙΚ τα νέα του προγράμματα. Εμείς θα είμαστε εδώ, θα παρακολουθούμε τα πράγματα και θα σας ενημερώνουμε.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Nικολέτα Χρήστου