Uncategorized

Γιατί η νέα μάσκαρα Chanel ανοίγει μια ολοκαίνουργια αγορά καλλυντικών!

By  | 

Είναι αυτονόητο: οτιδήποτε φέρει την υπογραφή Chanel δεν είναι ένα ακόμη προϊόν, αλλά είναι περισσότερο μια επανάσταση γιατί θα υπάρχει πάντα εκείνο το μικρό ή μεγάλο detail που θα κάνει την διαφορά!

Πριν κυκλοφορήσει, λοιπόν, η ολοκαίνουργια μάσκαρα «Le volume révolution de Chanel», είχαν ήδη γραφτεί πολλά και διθυραμβικά σχόλια τα οποία αύξαναν τις προσδοκίες μας και μας έκανε να ανυπομονούμε αυτή η μάσκαρα να φτάσει στα χέρια μας! Ο καιρός πέρασε, η μάσκαρα έφτασε ακριβώς για να ανακαλύψουμε ότι το όνομα που της έχει δοθεί δεν είναι καθόλου τυχαίο! Révolution σημαίνει επανάσταση και αυτή η μάσκαρα είναι επαναστατική!

Πρόκειται για το πρώτο τρισδιάστατο βουρτσάκι που δημιουργήθηκε ποτέ και το οποίο είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του τμήματος Parfums et Beauté Packaging Innovation της Chanel με το ολοκαίνουργιο ERPRO 3D FACTORY. Και κάπως έτσι έφτασε στα χέρια μας το πρώτο προϊόν καθημερινής χρήσης και ευρείας παραγωγής με 3D συσκευασία, όπως είπαμε (έξι εξειδικευμένα μηχανήματα παρήγαγαν 50.000 βουρτσάκια κάθε 24 ώρες που σημαίνει 250.000 την εβδομάδα, 1 εκατομμύριο το μήνα).

Όλη αυτή η τεχνολογία έχει ως αποτέλεσμα έναν απίστευτο όγκο που μόνο αν δοκιμάσεις μπορείς να διαπιστώσεις ακριβώς αυτό: πόσο απίστευτος μπορεί να είναι και μάλιστα χωρίς να δημιουργούνται κόμποι, χωρίς οι βλεφαρίδες να μπλέκονται μεταξύ τους.

Last but not least: το packaging που μιμείται το βουρτσάκι!

tlife