Health & Fitness

Υγιεινά σνακ για το καλοκαίρι

By  | 

Το καλοκαίρι λόγω της υπερβολικής ζέστης χρειαζόμαστε υγιεινά και δροσερά σνακ, τα οποία μας χαρίζουν ενέργεια, έχουν λίγες θερμίδες και είναι θρεπτικά για όλους.

Υπάρχουν πολλές ιδέες για καλοκαιρινά, υγιεινά σνακ που μπορούμε να δοκιμάσουμε την ώρα του δεκατιανού  ή του απογευματινού σνακ.

Ορισμένες εύκολες και υγιεινές επιλογές, οι οποίες παρέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών είναι οι παρακάτω:

1. Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα και δημητριακά

Το γιαούρτι είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, συνδυάζοντας το με φρούτα παρέχουμε στον οργανισμό μας βιταμίνες, φυτικές ίνες και ισχυρά αντιοξειδωτικά. Για ένα πιο χορταστικό σνάκ,  μπορείτε να προσθέσετε και δημητριακά ολικής αλέσεως ή βρώμη.

2. Σπιτικό παγωμένο γιαούρτι (frozen yogurt)

Για καλύτερο έλεγχο των θερμίδων, το γνωστό σε όλους frozen yogurt μπορούμε να το φτιάξουμε και στο σπίτι, παρασκευάζοντας το με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.

3. Φρουτοσαλάτα

Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι δροσιστικά και πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Η φρουτοσαλάτα είναι ένα υγιεινό σνάκ καθώς  παρέχει πολλά  θρεπτικά συστατικά, έχει ελάχιστες θερμίδες και μπορεί να παρασκευαστεί σε ελάχιστο χρόνο.

4. Σπιτικά smoothies με φρούτα και λαχανικά:

Υπάρχουν πολλοί γευστικοί συνδυασμοί για σπιτικά smoothies. Χτυπώντας στο μπλέντερ διάφορα φρούτα και λαχανικά με λίγο πάγο ή γάλα χαμηλών λιπαρών, μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας smoothie, το οποίο θα σας γεμίσει με την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε το καλοκαίρι. Ιδεές για  αναζωογονητικά smoothies:  

Το πράσινο smoothie: Χτυπήστε στο μπλέντερ ½ φλιτζάνι μύρτιλα, 1 κουταλάκι κακάο, ½ αβοκάντο, ½ μπανάνα, 1 χούφτα baby σπανάκι ή άλλα πράσινα λαχανικά, 1 κουταλάκι μέλι, 2 φλιτζάνια νερό και παγάκια.

Smoothie με γάλα καρύδας: Χτυπήστε στο μπλέντερ ½ μάνγκο, ½  φλιτζάνι φρέσκα μούρα και ½  passion fruit,  ½ φλιτζάνι γάλα καρύδας και παγάκια. 

5. Μπάρες δημητριακών με μέλι

Μια μικρή μπάρα δημητριακών με μέλι, παρέχει στον οργανισμό ενέργεια και επιφέρει κορεσμό, χωρίς να χρειάζεται να καταναλώσετε περιττές θερμίδες.

Αν προτιμάτε αλμυρά σνάκ επιλέξτε:

  1. 2 κράκερς με 1 φέτα κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών
  2. 2 ριζογκοφρέτες με μοτσαρέλα, ντοματίνια και βασιλικό
  3. Πόπ κόρν με λάδι καρύδας
  4. Μίνι σάντουιτς με γαλοπούλα, τυρί χαμηλών λιπαρών και λαχανικά

Από την συνεργάτιδα της σελίδας μας:

Άννα-Μαρία Κυπριανού

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

22337900 – 99761487

Αρχ. Μακαρίου Γ’1, Forest Court, Διαμ. 103, Αγλαντζιά, Λευκωσία