Health & Fitness

4 μύθοι για την υγιεινή διατροφή που πρέπει να πάψεις να πιστεύεις

By  | 

Το healthy eating έχει παρεξηγηθεί ΠΟΛΥ.

Oταν αποφασίζεις να αλλάξεις τρόπο ζωής και να το γυρίσεις στην υγιεινή διατροφή, το βασικό πράγμα που μπορεί να σε αποπροσανατολίσει, είναι η παρά και η υπερπληροφόρηση.

Ο χαμός που έχει γίνει στα social media και τα ΜΜΕ γύρω από τον υγιεινό τρόπο ζωής και τα superfoods, τα υποκατάστατα τροφών, τα συμπληρώματα διατροφής και τα ροφήματα που υπόσχονται θαύματα, δεν μπορεί παρά να σε τρελάνει.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να δοκιμάσεις και να βρεις αυτό που ταιριάζει καλύτερα στον δικό σου τρόπο ζωής. Μέχρι τότε όμως, καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε ορισμένες παρεξηγημένες πληροφορίες που κυκλοφορούν γύρω από τα της υγιεινής διατροφής.

1. Απαγορεύεται η σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για την υγεία σου, αφού περιέχει φλαβανόλες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των ορμονών του στρες, όπως η κορτιζόλη. Επίσης, σύμφωνα με τους ερευνητές, η κατανάλωση σοκολάτας συνδέεται άμεσα με την ενδυνάμωση της εγκεφαλικής ενέργειας.

2. Όλα τα λίπη είναι κακά

Ο οργανισμός σου χρειάζεται να τρως κάποια λιπαρά φαγητά, ώστε να γεμίσει το στομάχι σου και να σε βοηθήσει στην απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών. Τροφές όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και το ελαιόλαδο, είναι σημαντικές πηγές υγιεινού λίπους, το οποίο και είναι απαραίτητο για τη διατροφή σου.

3. Η σαλάτα είναι πάντα η πιο υγιεινή λύση

Όταν βγαίνεις έξω και παραγγέλνεις σαλάτα για να μη χαλάσεις τη δίαιτά σου, να έχεις στα υπόψιν ότι αρκετές από τις προπαρασκευασμένες σαλάτες περιέχουν dressings με αρκετή ζάχαρη που θα σε γεμίσει πολλές τύψεις αφού το φας. Προτίμησε κάτι όπως ένα φιλέτο κοτόπουλο, που θα σε γεμίσει θρεπτικά συστατικά.

4. Οι υδατάνθρακες δε σου κάνουν καλό

Κι όμως είναι απαραίτητοι για τη διατροφή σου, αφού οι υδατάνθρακες γεμίζουν ενέργεια τον οργανισμό σου και σε βοηθούν να βγάλεις τη μέρα. Αντί για τους κατεργασμένους υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά και τα μπισκότα, προτίμησε το ψωμί ολικής άλεσης, τα λαχανικά, τα φρούτα, τα φασόλια και τους ξηρούς καρπούς.