Health & Fitness

4 εγγυημένοι τρόποι για να αποτοξινωθείς από το φαγοπότι των γιορτών

By  | 

Θες τσουρέκια, θες πασχαλινά κουλουράκια και σοκολατένια αυγά; Το Πάσχα είναι μια περίοδος γεμάτη γευστικές λιχουδιές και θερμιδικές βόμβες.

Ας μη μείνουμε όμως στο τι και πόσο φάγαμε αλλά στο πως θα αποτοξινωθούμε από το ξέφρενο φαγοπότι που κάπου εδώ (για εμάς τουλάχιστον) έλαβε τέλος. Τώρα που τέλειωσε και το Πάσχα και ο χρόνος έχει αρχίσει επίσημα να μετράει αντίστροφα για το καλοκαιράκι, ήρθε η ώρα να επιδοθούμε στις mini αλλά σωτήριες αποτοξινωτικές λύσεις που μέχρι τότε θα μας βγάλουν ασπροπρόσωπες.

Νερό, νερό και νερό

Έχω καταντήσει γραφική; Αφού έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση 6 ποτηριών κρύου νερού την ημέρα μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό, με αποτέλεσμα να καίμε περίπου 50 θερμίδες ημερησίως, αρκετές για να χάσουμε 5 κιλά σε ένα χρόνο.

Πράσινο τσάι

Κάνε την καρδιά σου πέτρα και αντικατάστησε τους καφέδες που πίνεις καθημερινά με πράσινο τσάι (εντάξει, όχι και τον πρωινό). Για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα, βράσε νερό με μέντα, τζίντζερ, μαύρο πιπέρι και βότανα ώστε να φτιάξεις τα δικά σου ροφήματα που θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό σου και θα καταπραΰνουν το στομάχι σου.

Λαχανικά και φρούτα

Προσπάθησε τις ημέρες που ακολουθούν να συμπεριλάβεις στα γεύματα σου λαχανικά και φρούτα που θα σε χορτάσουν και θα σε εφοδιάσουν με τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου χωρίς πολλές θερμίδες. Έτσι, θα μπορέσεις να κάψεις πιο γρήγορα τα λιπαρά που κατανάλωσες.

Ξέχασε για λίγο την ζάχαρη

Αν το καλοσκεφτείς, οι περισσότερες από εμάς έχουμε την τάση να καταναλώνουμε τρόφιμα γεμάτα ζάχαρη, συμπεριλαμβανομένων των λεγόμενων ενεργειακών ποτών και ροφημάτων που περιέχουν καφεΐνη, όταν είμαστε κουρασμένες. Η ζάχαρη όμως, εμποδίζει την ικανότητα του σώματός μας να διατηρήσει τα ενεργειακά αποθέματά του σε ανώτατα επίπεδα με αποτέλεσμα να νιώθουμε πιο κουρασμένες απ’ όσο πραγματικά είμαστε.

*Η κούραση αυτή δε βοηθάει τον οργανισμό να κάψει όσα πήρε και σίγουρα δε βοηθάει και εμάς να βγούμε για έναν περίπατο ή να επιδοθούμε σε μια ώρα γυμναστικής που θα αποτελέσει το extra boost για να επανέλθουμε στην – προ Πάσχα- φόρμα μας.